Je browser lijkt geen JavaScript te ondersteunen of JavaScript is uitgeschakeld. Dit kan problemen en onverwacht gedrag in de applicatie veroorzaken. Upgrade je browser of schakel JavaScript in.

Mijn GGZ Delfland


Voor jouw eigen veiligheid en die van onze zorgverleners, vinden poliklinische afspraken zoveel mogelijk telefonisch of via beeldbellen plaats. Heb je een afspraak staan? Dan nemen we vooraf contact met je op en spreken we samen af hoe jouw afspraak plaatsvindt.

Met beeldbellen kun je op afstand een gesprek voeren met je behandelaar. Je kunt met jouw behandelaar spreken vanuit je vertrouwde thuisomgeving. Via de tegel 'Online behandeling' kom je in de omgeving terecht waar je kunt beeldbellen.

In de video hiernaast kun je alvast zien hoe het werkt voordat je het zelf gaat doen.
Wat is Mijn GGZ Delfland?

Met het cliƫntportaal van GGZ Delfland heb je toegang tot informatie uit jouw zorgdossier. Zo heb je altijd inzicht in je eigen behandelplan en rapportages. Ook kun je de agenda raadplegen, naasten inzage verlenen, je medicatie inzien, online behandelmodules doen of een bericht sturen naar je behandelaar.

Toegang

Als je in behandeling komt bij GGZ Delfland, krijg je toegang tot Mijn GGZ Delfland. Om veilig te kunnen inloggen hebben we wel je e-mailadres en mobiele telefoonnummer nodig. Iedere keer wanneer je inlogt, vul je je eigen gebruikersnaam en wachtwoord in. Voor een extra controle voer je daarna ook een code in, die je ontvangt per sms of e-mail.

Wat kun je doen?

Met Mijn GGZ Delfland heb je extra inzicht, gemak en meer regie over je eigen behandeling. Het is een aanvulling op de gesprekken met je behandelaren.

Je kunt nalezen of jullie elkaar goed hebben begrepen en je beter voorbereiden op het volgende bezoek, zodat je samen met je behandelaar kunt beslissen welke zorg het beste bij jou past.

Met Mijn GGZ Delfland kun je actief aan de slag:

  • met het invullen van vragenlijsten
  • met online behandelmodules (eHealth)

Verder ben je altijd op de hoogte van je gegevens. Afhankelijk van de fase van je behandelproces vind je:

  • in de agenda de voor jou geplande afspraken
  • informatie over je behandeling en onderdelen uit je dossier
  • een actueel overzicht van de door GGZ Delfland voorgeschreven medicatie

Ook kun je berichten sturen naar je behandelaren.

Dringend? Dan bellen!

Je kunt via Mijn GGZ Delfland makkelijk en veilig communiceren met je behandelaar. Je behandelaar is echter meestal niet in de gelegenheid direct op jouw bericht te reageren. Over de reactietermijn maken jullie samen afspraken.

Heb je dringende vragen of is er sprake van spoed?Dan kun je binnen kantoortijdenbellen met het jou bekende secretariaat, of met ons centrale telefoonnummer: 015 260 76 07. Buiten kantoortijden kun je contact opnemen met de Huisartsenpost.

Heb je nog geen intakegesprek bij ons gehad en is er sprake van spoed? Neem dan contact op met je huisarts. De huisarts is jouw aanspreekpunt tot aan het intakegesprek.

Vragen over Mijn GGZ Delfland

Lees de veel gestelde vragen, vraag je behandelaar om uitleg (indien van toepassing) of stuur een e-mail naar clientportaal@ggz-delfland.nl (deze mailbox wordt op werkdagen gelezen)


versie 1.20.04 | Copyright © 2020 Mijn GGZ Delfland | Privacyverklaring | Algemene voorwaarden