Wat kun je doen?

Met Mijn GGZ Delfland heb je toegang tot informatie uit jouw zorgdossier. Via een veilige login heb je inzicht in je eigen behandelplan en vragenlijsten. Ook kun je in de agenda je afspraken bekijken, naasten inzicht geven in documenten die jij kiest, je medicatie inzien, aan de slag gaan met online behandelmethodes of een bericht sturen aan je behandelaar.

Mijn GGZ Delfland is een aanvulling op de gesprekken die je hebt met je behandelaar en zorgt voor meer regie op je herstel. Waar en wanneer jij maar wilt, kun je nalezen of jullie elkaar goed begrepen hebben en je beter voorbereiden op het volgende bezoek.
Meer informatie over Mijn GGZ Delfland vind je hier.

Toegang

Als je in behandeling bent of komt bij GGZ Delfland, krijg je toegang tot Mijn GGZ Delfland. Om veilig te kunnen inloggen hebben we je e-mailadres en mobiele telefoonnummer nodig. Iedere keer als je inlogt, vul je je eigen gebruikersnaam en wachtwoord in. Voor een extra controle voer je daarna ook een code in, die je ontvangt per sms.

Vragen over Mijn GGZ Delfland

Binnen Mijn GGZ Delfland kun je veel gestelde vragen lezen. Natuurlijk kun je ook je behandelaar vragen om uitleg. Voor technische ondersteuning kun je een e-mail sturen naar clientportaal@ggz-delfland.nl (deze mailbox wordt op werkdagen gelezen).

Dringend? Dan bellen!

Je kunt via Mijn GGZ Delfland makkelijk en veilig communiceren met je behandelaar. Maar je behandelaar kan meestal niet meteen op jouw bericht reageren. Daarom maken jullie samen afspraken over de reactietermijn.

Heb je dringende vragen of is er sprake van spoed? Dan kun je binnen kantoortijden bellen met het jou bekende secretariaat, of met ons centrale telefoonnummer 015 260 76 07. Buiten kantoortijden kun je bellen met de huisartsenpost in je eigen regio.

Heb je nog geen intakegesprek bij ons gehad en is er sprake van spoed? Neem dan contact op met je huisarts. De huisarts is jouw aanspreekpunt tot aan het intakegesprek.

Voor jouw eigen veiligheid en die van onze zorgverleners, vinden poliklinische afspraken zoveel mogelijk telefonisch of via beeldbellen plaats. Heb je een afspraak staan? Dan nemen we vooraf contact met je op en spreken we samen af hoe jouw afspraak plaatsvindt.

Met beeldbellen kun je op afstand een gesprek voeren met je behandelaar. Je kunt met jouw behandelaar spreken vanuit je vertrouwde thuisomgeving. Via de tegel 'Online behandeling' kom je in de omgeving terecht waar je kunt beeldbellen.

In de video hiernaast kun je alvast zien hoe het werkt voordat je het zelf gaat doen.

versie 1.20.07 | Copyright © 2020 Mijn GGZ Delfland | Privacyverklaring | Algemene voorwaarden | Toegankelijkheid